Sunday, May 31, 2009

Majlis Penutup Minggu Disiplin



Ane urg yang manang pidato..
c Walimul...tahniah..semangat ne..


Tahniah kelas 3J manang kelas bisai/terbaik..




Cg Haji Azrin dengan kameranya Nikon...
Ane tah model cmana urg kena sebat..
yg melakukan jenayah..

Penerangan daripada Jabatan Penjara..
Cg Elmie dengan Canonnya..
Guru-guru dan pelajar dari
Sekolah Menengah Arab RIPAD

membuat lawatan jua masa atu..




Cg Amy ambil gambar...





Sampat g tu Cg Umi buat kajanya...



Ane kayu sebatan utk urg muda2..
Ane kayu sebat utk urg dewasa...
Cara-cara menyebat yang pertama sekali...
Kedua..
Ketiga...
nyaman ne mun kan mau merasa...hehe..nauzubilah..

Cg Yasrina takut meliat...hehe..
Cuba Klik..Zoom In..



Ane tah barang2 nya..
klik sj gambar ane mun kan mau liat ampir









No comments: