Saturday, February 21, 2009

Latihan Hari Kebangsaan pada 11.02.09 di Stadium Berakas

Dangar arahan cikgu atu..jan melawan...haha
Mcm2 ragamnya durang ane..

Grenti ada yang ketawa ne..bedusa ah..
Bekumpul di atas dulu..
Time kan turun ke bawah..


Latihan bermula..




Reserve ne durang ah..
Syazwani n Ain..sori blurr sikit...
Time rehat ne..nunggu kan blatih g skali..tmpat lorong kan keluar masuk..
Adedehh....iski kan begambar atu...
Ane photographer Nikon..Norafiqah nama diberi..


Ane urg tukang angkat minuman n makanan ne..
rajin ne durang ane..hehe

Time kan balik..masuk dlm bas..
ngalih sul mua durang ane..
sbr sj..smangat patriotik kali ah..





Ane tah driver kami ne...
Siapa memigang kepala c Fizan ah...baru ko tau..
Geng Bas Sekolah di depan...

Menyanyi nyanyi ne durang ane..mcm2 lagunya...
Yang sorang atu dancernya..haha..
C Walimul ketuanya tu sma Imamul...
Iklan Pepsodent....
Apa ko tenung atu Teo..
Sampai dah ke sekulah..turun bas...putik sampah tarus..
Apa lagi ko usai atu Zulhilmi..kan jadi mekanik ne... :)
Iklan Colgate...
Apa dua atu Ngian...haha..
Syafi oiii..bahapa ko...

Napa ya c Walimul ah...
Iklan peace.....

Walid Peace..
Ada lagi tu nda mau2nya dibalakang ah..
Sampat lagi urg dibelakang ah menuleh...hehe..
Time to balik...Yahoo...!!!
Ada yang bersalah ke...?
Iklan Gigi Darlie.... :)
Inilah minuman kesukaan kami..yang lain mana kami suka tu...ehehe..

No comments: