Friday, December 19, 2008

Its Funny n Amazing..

Animal-Human Hybrid..

Sadang-sadang jua kan betapuk ane deh...

Kuyuk Albino..

Kucing paling basar kali..

Labah-labah di padang pasir kana jumpai uleh askar di Iraq..

Labih jua eksin nya eh..haha..

Safety banar eh helmet ah..jan lalai..hehe..

Kreatif eh biskalnya ah..

Zirafah menjulur ah...

Baik nda barat balak atu..

Wah..siuk ya begayut ah...

Sampat g begambar tu..lol..

Tikus banar o kelakar ne?...Teka nah..

Giok idup dlm mata..caya kamu..

Don't try this at home ok...kapisan...

Baru ya sambil melimpang...

Adui...inda sakit kah..menahan rasa kali...

Ane baru samseng studentnya..mau ikut?..hahaha..sangal kali ah..

Ribut Pasir di Iraq..Real ne..

Kesian baby ane...:)

Kreatif jua ah masak talur ah...

Opocot!!...

Baru ya paking ah..

Nada rotan, akar pun beguna..

Sampat lagi tu...

Jongkang-jongkit style baru o lama ne?

Wah..laju lagi aku..bisai jua ah..:)

Sampat lagi action tu...

Cara melock krita style baru supaya nda kana curi...

Buaya terbesar di Congo..

Alamak!..terlebih sudah...

Apakah yg terjadi seterusnya?..lu fikirlah sendiri..hehe..

Baru ya...baek punya..

Giant cat..

Giant Bunny

Kreatif eh...

Adui...salah step panya...sakit tu..

Betuah banar anak ane...

Apa binatangnya kan tu..

Ear piece terbaru..haha..

No comments: